معرفی گوشی (LG Prada 3 (P940

LOGO

تمام مقصد ما مکتب ماست
  • پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, - 1:2
  • دسته بندی : <-PostCategory->
  • نویسنده: مهدی جعفری

(LG Prada 3 (P940

 

کمپانی کره ای LG همواره در زمینه طراحی گوشی‌های خود وسواس خاصی به خرج داده است. در بیشتر موارد هم تلفن‌های همراه عرضه شده توسط این کمپانی مورد استقبال کاربران خوش ذوق قرار گرفته است. این بار نیز ال‌جی برای تولید گوشی جدید خود با کمپانی معروف در زمینه مد یعنی Prada همکاری نموده است. Prada یک نام بزرگ در دنیای مد و LG یک نام شناخته شده در دنیای تلفن‌های همراه، با یکدیگر همکاری نموده‌اند تا یک محصول با کیفیت را روانه بازار کنند. پردازنده 2 هسته ای یک گیگاهرتزی، صفحه نمایش بزرگ 4.3 اینچی لمسی از نوع IPS LCD ، سیستم عامل اندروید 2.3، دوربین 8 مگاپیکسلی به همراه فلاش و البته 8 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه microSD از مشخصات این گوشی می‌باشد که باعث می‌شود این گوشی علاوه بر زیبایی، جزو گوشی‌های قدرتمند نیز قرار گیرد. برای آشنایی بیشتر با Prada 3 در نقد و بررسی آن با ما همراه شوید.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی:فرم گوشی : ساده - یک سیم کارته - وزن : 138 گرم
پردازنده:Dual Core, Cortex-A9, TI OMAP 4430 Chipset, PowerVR SGX540 GPU 1GHz
حافظه:حافظه داخلی 8192 مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی:3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش:صفحه نمایش لمسی - رنگی خازنی از نوع IPS LCD - اندازه 4.3 اینچ - WVGA 800 × 480
دوربین:8.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری:سیستم عامل Android نسخه v2.3 Gingerbread - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات:رادیو - هندزفری - قطب نما - باتری 1540 میلی آمپر ساعت
نام ها ديگر : LG P940
LG Prada 3.0 نسل سوم گوشی‌های مُد یا Fashion کمپانی LG است که با همکاری کمپانی معروف مُد ایتالیایی یعنی Prada ساخته شده است. گوشی LG Prada 3 نسبت به دو مدل قبلی، تغییرات فوق‌العاده زیادی داشته است که برای مثال می‌توان به ابعاد خیلی بزرگ‌تر گوشی، صفحه نمایش بسیار بزرگ‌تر و پردازنده دو هسته ای اشاره کرد. ولی مهم‌ترین تفاوت این گوشی با گوشی‌های قبلی Prada در این جمله خلاصه می‌شود که "LG Prada 3 یک گوشی هوشمند محسوب می‌شود!". این گوشی از سیستم عامل اندروید 2.3 یا همان نان زنجبیلی استفاده می‌کند ولی قبل از آنکه وارد جزئیات نرم افزاری این گوشی شویم بهتر است که ابتدا نگاهی به طراحی این گوشی داشته باشیم چون که مهم‌ترین قسمت این گوشی است.
از صفحه نمایش این گوشی شروع می‌کنیم که یک صفحه نمایش بسیار بزرگ 4.3 اینچی است ولی متاسفانه از پنل TFT در ساخت این صفحه نمایش استفاده شده است و به همین کیفیت آن به خوبی صفحات نمایش AMOLED و یا IPS LCD نمی‌باشد. به همین دلیل رنگ‌های تولید شده و کنتراست صفحه نمایش این گوشی که پنل قدیمی TFT استفاده می‌کند، زیاد خوب نیست. ولی زاویه دید و طبیعی بودن رنگ‌های تولید شده توسط این صفحه نمایش، قابل قبول است.
یکی از مهم‌ترین قسمت‌های طراحی این گوشی که مسلما نظر شما را به خود جلب خواهد کرد، قطر این گوشی است. Prada 3 با قطر تنها 8.5 میلی‌متر، یکی از باریک‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است. همچنین گوشه های این گوشی کاملا زاویه دار هستند. LG و Prada انتظار دارند که با این طراحی، طرفداران خود را راضی نگه دارند.
اکثر کلیدها، سوئیچ‌ها و پورت‌های گوشی، در قسمت بالایی آن قرار دارد که شامل خروجی هدفون 3.5 میلی‌متری، پورت micro USB و کلید پاور می‌باشند. همچنین کلید دیگری در بالای گوشی قرار دارد که با فشار دادن آن، برنامه دوربین جلویی گوشی فعال می‌شود که کلید بسیار عجیبی است و تا به حال روی هیچ گوشی آن را ندیده بودیم. و در نهایت در سمت چپ گوشی، کلیدهای کم و زیاد کردن صدای گوشی قرار دارد.
یکی از قسمت‌های گوشی که LG و Prada از آن در تبلیغ کردن این گوشی استفاده می‌کنند، قاب پشتی گوشی است که یک حالت چرم مانندی دارد ولی در حقیقت قاب پشتی این گوشی همانند گوشی Galaxy S II، یک قاب پلاستیکی بسیار نازک است. در زیر این قاب، شیار مموری کارت، سیم کارت و باتری 1540 میلی آمپری گوشی قرار دارد.
از نقاط اصلی این گوشی که آن را از سایر گوشی‌های اندرویدی LG و حتی کمپانی‌های دیگر مجزا می‌کند، رابط کاربری آن است که توسط LG به شدت دست‌کاری و ساده شده است و یک تم سیاه-سفید بسیار زیبا و دلنشینی دارد. نه تنها آیکون‌ها، بلکه ویجت ها نیز دارای این تم هستند. از ویجت آب و هوا گرفته، تا ویجت مربوط به تماس‌ها و مسیج ها.
:: نقاط قوت و ضعف
ظاهر و طراحی شیک، متفاوت و باکلاس
سخت افزار بسیار قوی
رابط کاربری بسیار زیبا و روان
مرورگر اینترنت روان و سریع و پشتیبانی کامل از Adobe Flash
دوربین گوشی در مقایسه با رقبای هم رده خود، متوسط است

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: <-TagName->

لینکستان

درباره ما


مهدی جعفری ٍ به سایت ریاضی مکتبی خوش آمدید. برای امکانات بیشتر در سایت عضو شوید. باتشکر مدیریت سایت و تیم VMM
ایمیل : mahdijafari1996@yahoo.com


آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 345
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

پرچم